Lacetti klub fórum
2025. április 29. - 09:23:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 316645 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #615 Dátum: 2013. április 04. - 17:27:27 »

Nálam viszont megjavult, Tomy kéz- és szerszámártétellel gyógyította.  Vigyorog

Repültek az akármilyen rugók, nincs orra buktatva az autó, van rendes rugóút, miazmás, nem rázza ki a vesekövemet. Most gyári lett ismét minden. Kissé fura, mert tolja az orrát a kanyarban és jobban megdől, mint korábban. Viszont: ott ahol szorosan zárt szájjal mertem csak menni, nehogy elharapjam a nyelvem, most kis hinta keretében suhannk át. Direkt keresem az útegyenetlenségeket. Ja, további változás: nem ér le az autó eleje.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Most nézegetem, milyen szőlőlével tudom majd meghálálni Tamásnak; közben szidom magam, hogy miért vártam vele eddig?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #616 Dátum: 2013. április 04. - 21:09:17 »

Hasonló (?) problémám van, mármint kopogást hallok jobb hátulról (azt hiszem).
A hang gyakorisága a kerék fordulatszámával áll egyenes arányban, és körforgalomban, tehát bal kanyarban erősebb.
Mi lehet ez?
nekem is ilyesmi problémám volt/szokott lenni, persze a szerelőnél próbaúton nem produkálta anno. a fékeket kitisztíttattam és utána sokáig nem muzsikált. lassabb 30-40es kanyarodásnál és ha picit nyomod a gázt? mostanság ismét hallom néha, de gurulva nem, csak gázt adva a kanyarban... vagy lehet a vakrozsdát kellene rendesen lefékeznem minden nap, amit néha elfelejtek 

Fogalmam sincs, mi lehet... majd a szakik rájönnek. Nem lesz nehéz, mert ma már egyenes menetben is hallottam. 
akkor ez más lesz neked 
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 07. - 15:18:41 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #617 Dátum: 2013. április 05. - 08:05:25 »

Hasonló (?) problémám van, mármint kopogást hallok jobb hátulról (azt hiszem).
A hang gyakorisága a kerék fordulatszámával áll egyenes arányban, és körforgalomban, tehát bal kanyarban erősebb.
Mi lehet ez?
nekem is ilyesmi problémám volt/szokott lenni, persze a szerelőnél próbaúton nem produkálta anno. a fékeket kitisztíttattam és utána sokáig nem muzsikált. lassabb 30-40es kanyarodásnál és ha picit nyomod a gázt? mostanság ismét hallom néha, de gurulva nem, csak gázt adva a kanyarban... vagy lehet a vakrozsdát kellene rendesen lefékeznem minden nap, amit néha elfelejtek 
akkor ez más lesz neked 
Fogalmam sincs, mi lehet... majd a szakik rájönnek. Nem lesz nehéz, mert ma már egyenes menetben is hallottam. 

Tegnap a fura doboló hang jelenléte mellett enyhén ráléptem a fékpedálra, és megszűnt. LEhet, hogy igazad lehet, és valahol ott lesz a gond.  He
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #618 Dátum: 2013. április 05. - 08:10:18 »

Nálam viszont megjavult, Tomy kéz- és szerszámártétellel gyógyította.  Vigyorog

Repültek az akármilyen rugók, nincs orra buktatva az autó, van rendes rugóút, miazmás, nem rázza ki a vesekövemet. Most gyári lett ismét minden. Kissé fura, mert tolja az orrát a kanyarban és jobban megdől, mint korábban. Viszont: ott ahol szorosan zárt szájjal mertem csak menni, nehogy elharapjam a nyelvem, most kis hinta keretében suhannk át. Direkt keresem az útegyenetlenségeket. Ja, további változás: nem ér le az autó eleje.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Most nézegetem, milyen szőlőlével tudom majd meghálálni Tamásnak; közben szidom magam, hogy miért vártam vele eddig?

Mennyit ülhetett az autód? Add el valakinek a rugóidat....látod, én meg másfél éve ruháztam be egy Eibach ültető kittbe (mínusz 3 cm, de nem feltűnő, mert most van normális kinézete a kocsinak, eddig olyan "görkorcsolyás" volt.  Mosolyog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #619 Dátum: 2013. április 05. - 09:21:31 »

Nálam viszont megjavult, Tomy kéz- és szerszámártétellel gyógyította.  Vigyorog

Repültek az akármilyen rugók, nincs orra buktatva az autó, van rendes rugóút, miazmás, nem rázza ki a vesekövemet. Most gyári lett ismét minden. Kissé fura, mert tolja az orrát a kanyarban és jobban megdől, mint korábban. Viszont: ott ahol szorosan zárt szájjal mertem csak menni, nehogy elharapjam a nyelvem, most kis hinta keretében suhannk át. Direkt keresem az útegyenetlenségeket. Ja, további változás: nem ér le az autó eleje.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Most nézegetem, milyen szőlőlével tudom majd meghálálni Tamásnak; közben szidom magam, hogy miért vártam vele eddig?

Mennyit ülhetett az autód? Add el valakinek a rugóidat....látod, én meg másfél éve ruháztam be egy Eibach ültető kittbe (mínusz 3 cm, de nem feltűnő, mert most van normális kinézete a kocsinak, eddig olyan "görkorcsolyás" volt.  Mosolyog
Annyit ült, hogy elől nagyobb hupliknál beleért a kerék a dobba, a járdaszegélyt meg sem mertem közelíteni. Konkrétan 9 cm-re volt a vonószem a talajtól, 12-re a lökhárító. Most szemmel láthatóan magasabb. Én nem bánom a görkoris kinézetet. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

A rugókat kidobattam a szervizzel. Kibontott futómű alkatrészt én sem oda, sem el nem adok. Ha nálam pár év alatt elintézték a toronycsapágyakat, annál, aki többet megy még hamarabb tennék veszélyessé az autót.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #620 Dátum: 2013. április 05. - 10:01:28 »

Nálam viszont megjavult, Tomy kéz- és szerszámártétellel gyógyította.  Vigyorog

Repültek az akármilyen rugók, nincs orra buktatva az autó, van rendes rugóút, miazmás, nem rázza ki a vesekövemet. Most gyári lett ismét minden. Kissé fura, mert tolja az orrát a kanyarban és jobban megdől, mint korábban. Viszont: ott ahol szorosan zárt szájjal mertem csak menni, nehogy elharapjam a nyelvem, most kis hinta keretében suhannk át. Direkt keresem az útegyenetlenségeket. Ja, további változás: nem ér le az autó eleje.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Most nézegetem, milyen szőlőlével tudom majd meghálálni Tamásnak; közben szidom magam, hogy miért vártam vele eddig?

Mennyit ülhetett az autód? Add el valakinek a rugóidat....látod, én meg másfél éve ruháztam be egy Eibach ültető kittbe (mínusz 3 cm, de nem feltűnő, mert most van normális kinézete a kocsinak, eddig olyan "görkorcsolyás" volt.  Mosolyog
Annyit ült, hogy elől nagyobb hupliknál beleért a kerék a dobba, a járdaszegélyt meg sem mertem közelíteni. Konkrétan 9 cm-re volt a vonószem a talajtól, 12-re a lökhárító. Most szemmel láthatóan magasabb. Én nem bánom a görkoris kinézetet. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

A rugókat kidobattam a szervizzel. Kibontott futómű alkatrészt én sem oda, sem el nem adok. Ha nálam pár év alatt elintézték a toronycsapágyakat, annál, aki többet megy még hamarabb tennék veszélyessé az autót.

nálam 2éve ennyire lent van igaz szándékos Vigyorog
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #621 Dátum: 2013. április 05. - 10:12:57 »

Nálam viszont megjavult, Tomy kéz- és szerszámártétellel gyógyította.  Vigyorog

Repültek az akármilyen rugók, nincs orra buktatva az autó, van rendes rugóút, miazmás, nem rázza ki a vesekövemet. Most gyári lett ismét minden. Kissé fura, mert tolja az orrát a kanyarban és jobban megdől, mint korábban. Viszont: ott ahol szorosan zárt szájjal mertem csak menni, nehogy elharapjam a nyelvem, most kis hinta keretében suhannk át. Direkt keresem az útegyenetlenségeket. Ja, további változás: nem ér le az autó eleje.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Most nézegetem, milyen szőlőlével tudom majd meghálálni Tamásnak; közben szidom magam, hogy miért vártam vele eddig?

Mennyit ülhetett az autód? Add el valakinek a rugóidat....látod, én meg másfél éve ruháztam be egy Eibach ültető kittbe (mínusz 3 cm, de nem feltűnő, mert most van normális kinézete a kocsinak, eddig olyan "görkorcsolyás" volt.  Mosolyog
Annyit ült, hogy elől nagyobb hupliknál beleért a kerék a dobba, a járdaszegélyt meg sem mertem közelíteni. Konkrétan 9 cm-re volt a vonószem a talajtól, 12-re a lökhárító. Most szemmel láthatóan magasabb. Én nem bánom a görkoris kinézetet. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

A rugókat kidobattam a szervizzel. Kibontott futómű alkatrészt én sem oda, sem el nem adok. Ha nálam pár év alatt elintézték a toronycsapágyakat, annál, aki többet megy még hamarabb tennék veszélyessé az autót.

nálam 2éve ennyire lent van igaz szándékos Vigyorog
Én is így vettem, csak volt már első teló csere. Rémisztő volt az autó viselkedése, én azt hittem a hátulja mászik el, közben az eleje kóválygott. Most teljesen másként viselkedik. Aztán időnként már kényelmetlenül kemény is volt, amikor meg komolyan használni akartuk, hát elég sokszor beleért a kerék a kerékdobba. Most hihetetlenül más, ott, ahol eddig lassan átdöcögtem, hogy ne harapjam el a nyelvem, most kecsesen átsuhanok, mert rugózik az autó. Azt aláírom, kanyarba többet ugyanazzal a sebességgel már nem mehetek be, tegnap rájöttem. Nem zavar, amúgy is nagytatásan vezetek. Ja, és mondom: szépen odaállok a járdához, nem verem le a lökhárítót. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Mondjuk úgy, kellemesen beleszürkülök (kékülök) a környező forgalomba.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #622 Dátum: 2013. április 06. - 11:25:41 »

Sziasztok!

Elvittem ma az autómat futómű állításra, mert megnéztem a nyári gumikat, hogy felrakjam és észrevettem , hogy a jobb első belül kopik, a bal első meg kívül...He?, nem vészes de már látszik. Két nyarat mentem a gumikkal.
Felemelték az autót, megrángatta a szerelő a rugókat (valóban volt mozgása, gondolom ez nem normális helyzet) és azt mondta, hogy toronycsapágy csere után állít csak futóművet.
Kérdésem, hogy meg tudom otthon csinálni a toronycsapágy cserét?

köszi
hege
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #623 Dátum: 2013. április 06. - 11:58:55 »

Sziasztok!

Elvittem ma az autómat futómű állításra, mert megnéztem a nyári gumikat, hogy felrakjam és észrevettem , hogy a jobb első belül kopik, a bal első meg kívül...He?, nem vészes de már látszik. Két nyarat mentem a gumikkal.
Felemelték az autót, megrángatta a szerelő a rugókat (valóban volt mozgása, gondolom ez nem normális helyzet) és azt mondta, hogy toronycsapágy csere után állít csak futóművet.
Kérdésem, hogy meg tudom otthon csinálni a toronycsapágy cserét?

köszi
hege
Ha van felszerelésed, akkor igen (persze a szaktudás is fontos). Viszont a kérdésedből kiindulva nem ajánlanám a kísérletezést. A rugó egy goromba fráter, sokkal erősebb, mint gondolnád. Egyébként nem valószínű, hogy a toronycsapágy a "ludas", sokkal inkább az ezt magába foglaló  toronyszilent. Ha jól látom Dunakeszin laksz, keressél a Medic-Car szervizben, megcsinálom a cserét és a futómű állítást is.

Hívhatsz telefonon is bármikor. (aláírásomban megtalálod)
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 06. - 12:00:30 írta Tomy61 » Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #624 Dátum: 2013. április 06. - 12:40:49 »

Sziasztok!

Elvittem ma az autómat futómű állításra, mert megnéztem a nyári gumikat, hogy felrakjam és észrevettem , hogy a jobb első belül kopik, a bal első meg kívül...He?, nem vészes de már látszik. Két nyarat mentem a gumikkal.
Felemelték az autót, megrángatta a szerelő a rugókat (valóban volt mozgása, gondolom ez nem normális helyzet) és azt mondta, hogy toronycsapágy csere után állít csak futóművet.
Kérdésem, hogy meg tudom otthon csinálni a toronycsapágy cserét?

köszi
hege
Ha van felszerelésed, akkor igen (persze a szaktudás is fontos). Viszont a kérdésedből kiindulva nem ajánlanám a kísérletezést. A rugó egy goromba fráter, sokkal erősebb, mint gondolnád. Egyébként nem valószínű, hogy a toronycsapágy a "ludas", sokkal inkább az ezt magába foglaló  toronyszilent. Ha jól látom Dunakeszin laksz, keressél a Medic-Car szervizben, megcsinálom a cserét és a futómű állítást is.

Hívhatsz telefonon is bármikor. (aláírásomban megtalálod)
Javaslom, nekem épp a héten csinálta Tomy. Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #625 Dátum: 2013. április 06. - 13:34:35 »

Sziasztok!

Elvittem ma az autómat futómű állításra, mert megnéztem a nyári gumikat, hogy felrakjam és észrevettem , hogy a jobb első belül kopik, a bal első meg kívül...He?, nem vészes de már látszik. Két nyarat mentem a gumikkal.
Felemelték az autót, megrángatta a szerelő a rugókat (valóban volt mozgása, gondolom ez nem normális helyzet) és azt mondta, hogy toronycsapágy csere után állít csak futóművet.
Kérdésem, hogy meg tudom otthon csinálni a toronycsapágy cserét?

köszi
hege
Ha van felszerelésed, akkor igen (persze a szaktudás is fontos). Viszont a kérdésedből kiindulva nem ajánlanám a kísérletezést. A rugó egy goromba fráter, sokkal erősebb, mint gondolnád. Egyébként nem valószínű, hogy a toronycsapágy a "ludas", sokkal inkább az ezt magába foglaló  toronyszilent. Ha jól látom Dunakeszin laksz, keressél a Medic-Car szervizben, megcsinálom a cserét és a futómű állítást is.

Hívhatsz telefonon is bármikor. (aláírásomban megtalálod)
Javaslom, nekem épp a héten csinálta Tomy. Vigyorog

Köszi Urak a gyors hozzászólást és segítséget...
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
Hegedusati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC


« Hozzászólás #626 Dátum: 2013. április 11. - 10:41:37 »

Sziasztok!

Elvittem ma az autómat futómű állításra, mert megnéztem a nyári gumikat, hogy felrakjam és észrevettem , hogy a jobb első belül kopik, a bal első meg kívül...He?, nem vészes de már látszik. Két nyarat mentem a gumikkal.
Felemelték az autót, megrángatta a szerelő a rugókat (valóban volt mozgása, gondolom ez nem normális helyzet) és azt mondta, hogy toronycsapágy csere után állít csak futóművet.
Kérdésem, hogy meg tudom otthon csinálni a toronycsapágy cserét?

köszi
hege
Ha van felszerelésed, akkor igen (persze a szaktudás is fontos). Viszont a kérdésedből kiindulva nem ajánlanám a kísérletezést. A rugó egy goromba fráter, sokkal erősebb, mint gondolnád. Egyébként nem valószínű, hogy a toronycsapágy a "ludas", sokkal inkább az ezt magába foglaló  toronyszilent. Ha jól látom Dunakeszin laksz, keressél a Medic-Car szervizben, megcsinálom a cserét és a futómű állítást is.

Hívhatsz telefonon is bármikor. (aláírásomban megtalálod)
Javaslom, nekem épp a héten csinálta Tomy. Vigyorog

Köszi Urak a gyors hozzászólást és segítséget...

Ma megszülettet a toronyszilent és csapágy csere, ami láthatóan nagyon időszerű volt és persze a futómű állítás is. Mindjárt "szárazabb és tisztább érzés" a kormányzás is, meglepő, hogy mennyivel jobban viselkedik az autó. Köszönöm Tomy-nak a gyors és legfőképpen hozzáértő és szakszerű javítást.
Naplózva

2004-es Chevrolet Lacetti 1.4 Elit AC...én szeretem, nekem tetszik Mosolyog
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #627 Dátum: 2013. április 23. - 13:41:44 »

Hasonló (?) problémám van, mármint kopogást hallok jobb hátulról (azt hiszem).
A hang gyakorisága a kerék fordulatszámával áll egyenes arányban, és körforgalomban, tehát bal kanyarban erősebb.
Mi lehet ez?
nekem is ilyesmi problémám volt/szokott lenni, persze a szerelőnél próbaúton nem produkálta anno. a fékeket kitisztíttattam és utána sokáig nem muzsikált. lassabb 30-40es kanyarodásnál és ha picit nyomod a gázt? mostanság ismét hallom néha, de gurulva nem, csak gázt adva a kanyarban... vagy lehet a vakrozsdát kellene rendesen lefékeznem minden nap, amit néha elfelejtek 

Fogalmam sincs, mi lehet... majd a szakik rájönnek. Nem lesz nehéz, mert ma már egyenes menetben is hallottam. 

Tartozom még a problémám megoldásának leírásával, de nem ebbe a topicba való, hanem a fékesbe...
Naplózva
gyugyu60
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #628 Dátum: 2013. április 23. - 18:59:19 »

Érdeklődni szeretnék , hogy a Lacetti hátsó kerékcsapágyat lehet e külőn cserélni és milyen módon  elöre is köszönöm
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #629 Dátum: 2013. április 23. - 19:30:59 »

Érdeklődni szeretnék , hogy a Lacetti hátsó kerékcsapágyat lehet e külőn cserélni és milyen módon  elöre is köszönöm
Egyben van a kerékaggyal, csak kompletten lehet cserélni.
Ilyen.
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__CHEVROLET_s71___LACETTI+__LACETTI_s53_2005%7C03_s13___18537/Ker%C3%A9kagy%7C-csap%C3%A1gyaz%C3%A1s_s59___Ker%C3%A9kcsap%C3%A1gy_s68____s80___H%C3%A1ts%C3%B3_s75_?gyakori=I
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 23. - 19:34:45 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!