sz.gabor
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 308
2.0 TCDi 16V
|
|
« Hozzászólás #75 Dátum: 2008. Január 21. - 20:56:19 » |
|
Bocsika hogy nem válaszoltam de sajna kevés az idöm forumozni. De kolega megtalálta és be is linkelte a választ. BUÉK Amúgy ez egy elektromos ventillátor. Amit az oldalon írtak róla teljesítmény növekedést, az mind szép és jó, de nem hiszem, hogy igaz is lenne... Mel Gibson is így töltötte a gépét a Mad Max-ben nem? kapcsoló be, és elkezdett vadul pörögni a motorból a tetőn át kitüremkedő ketyere. Na ezt megszakértettem! Az a kitüremkedö ketyere, az egy kompresszor. Az egész egy V8-as 348 köbinch-es chevy motor, kapcsolható kompresszorral. Elvileg nem benzines lenne hanem alkoholos, de ez részletkérdés. Asszem lepöknéd az ékszíjjat ha egy olyan megindulna alattad....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #76 Dátum: 2008. Január 21. - 21:14:15 » |
|
Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #77 Dátum: 2008. Január 21. - 21:18:04 » |
|
Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!! Talán más kaliber.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #78 Dátum: 2008. Január 21. - 21:22:01 » |
|
Főszerelő úr! Miért kell megvédened ezt a játékszert. Te is tudod, hogy gagyi. csak a Lacetti az igazi!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #79 Dátum: 2008. Január 21. - 21:38:51 » |
|
Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!! Talán más kaliber. Nem tudom, hogy mit lehet elvárni ettől a szerkezettől. A leírás szerint 2-3 psi (0,137-0,206 bar) nyomást hoz létre szívó oldalon... (ha jól értettem)
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #80 Dátum: 2008. Január 21. - 21:46:54 » |
|
Főszerelő úr! Miért kell megvédened ezt a játékszert. Te is tudod, hogy gagyi. csak a Lacetti az igazi!
Tudom, hogy sehol sincs egy Lacetti-hez képest, pláne az enyémhez képest...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #81 Dátum: 2008. Január 22. - 09:52:29 » |
|
Aki mostanában tervezi a szűrő cseréjét6vásárlását az tartsa vissza magát még egy kicsit. rebelpeak jóvoltából hamarosan kedvezménnyel vásárolhatunk a KN termékeiből, innen: http://www.arata.hu/A rendelés meneteugyan az lesz, mint a már meglévő partnereinknél: a honlapon keresztül, spec email-en keresztül. A cég a szűrők kiszállítását is vállalja az ország egész területére, így mindenki részesülhet a jóból. Addíg nézegessétek a honlapjukat. A lacsihoz való szűrő száma:33 2330. Köszönjük!!! Engem nagyon érdekelne, esetleg, ha megvannk a darabok szervezhetnénk egy talit, oszt berakhatnánk!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #82 Dátum: 2008. Január 22. - 09:58:45 » |
|
Aki mostanában tervezi a szűrő cseréjét6vásárlását az tartsa vissza magát még egy kicsit. rebelpeak jóvoltából hamarosan kedvezménnyel vásárolhatunk a KN termékeiből, innen: http://www.arata.hu/A rendelés meneteugyan az lesz, mint a már meglévő partnereinknél: a honlapon keresztül, spec email-en keresztül. A cég a szűrők kiszállítását is vállalja az ország egész területére, így mindenki részesülhet a jóból. Addíg nézegessétek a honlapjukat. A lacsihoz való szűrő száma:33 2330. Köszönjük!!! Engem nagyon érdekelne, esetleg, ha megvannk a darabok szervezhetnénk egy talit, oszt berakhatnánk! Engem is foglalkoztat a gondolat, mert nem biztos, hogy drágább egy ilyen szűrő és a tisztítószett, mint a gyári papír cserélgetése előírás szerint. Bár jobban oda kell figyelni a karbantartására, nem maradhat el az olajzás, stb, de valszeg szebben lélegzika motor! Remélem a szűrőképesség nem rosszabb a papírnál, nehogy a motor lássa kárát hosszú távon!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
rebelpeak
|
|
« Hozzászólás #83 Dátum: 2008. Január 22. - 19:46:18 » |
|
Oh istenem, Big White Shark! hidd el, ez a szűrő tényleg jó! FOGALMAM SINCS RÓLA, HOGY KIS HAZÁNKBAN MI A PEJPARIPÁÉRT AKARJA MINDENKI 10.000 KM.-ENKÉNT MOSNI-VASALNI-ZSÍROZNI! Világosan rajta van a honlapon, hogy mit bír ki és bármilyen meglepő is, 95% -ban igaz is! Nekem évekig azzal volt csak gondom, nehogy valami buzgómócsing "grease-monkey" szervízkor kicserélje egy vadiúj WCpapírra!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #84 Dátum: 2008. Január 22. - 19:55:30 » |
|
Oh istenem, Big White Shark! hidd el, ez a szűrő tényleg jó! FOGALMAM SINCS RÓLA, HOGY KIS HAZÁNKBAN MI A PEJPARIPÁÉRT AKARJA MINDENKI 10.000 KM.-ENKÉNT MOSNI-VASALNI-ZSÍROZNI! Világosan rajta van a honlapon, hogy mit bír ki és bármilyen meglepő is, 95% -ban igaz is! Nekem évekig azzal volt csak gondom, nehogy valami buzgómócsing "grease-monkey" szervízkor kicserélje egy vadiúj WCpapírra!
Ok! Hiszek egy istenben, a sportszűrőben és annak élettartamában....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #85 Dátum: 2008. Január 23. - 17:41:19 » |
|
Oh istenem, Big White Shark! hidd el, ez a szűrő tényleg jó! FOGALMAM SINCS RÓLA, HOGY KIS HAZÁNKBAN MI A PEJPARIPÁÉRT AKARJA MINDENKI 10.000 KM.-ENKÉNT MOSNI-VASALNI-ZSÍROZNI! Világosan rajta van a honlapon, hogy mit bír ki és bármilyen meglepő is, 95% -ban igaz is! Nekem évekig azzal volt csak gondom, nehogy valami buzgómócsing "grease-monkey" szervízkor kicserélje egy vadiúj WCpapírra!
Ok! Hiszek egy istenben, a sportszűrőben és annak élettartamában.... Rebelpeaknak gratula, cápaFeritől ilyen rövid és mélységes önvizsgálatot még nem láttam... A K&N direktszűrőben is hihetsz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rebelpeak
|
|
« Hozzászólás #86 Dátum: 2008. Január 23. - 20:29:40 » |
|
Köszi Big Shark és R*R!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sz.gabor
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 308
2.0 TCDi 16V
|
|
« Hozzászólás #87 Dátum: 2008. Január 24. - 08:47:45 » |
|
Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!! Talán más kaliber. Nem tudom, hogy mit lehet elvárni ettől a szerkezettől. A leírás szerint 2-3 psi (0,137-0,206 bar) nyomást hoz létre szívó oldalon... (ha jól értettem) Ha minden képp "Feltöltős" gépet akartok létre hozni, akkor a töltő nyomás min:0,5-0,7 bar lenne ideális. Namost, ez egy átlagos turbo adat. Egy szívó motor sosem lesz olyan mint a turbos, még UAZ fűtő ventillátorral sem. A turbosnál más a szívócső, más a dugttyútető kiképzése. A sürítési végnyomást most nem tudom fejből, de olyan 10,5 bar körül van. A turbosoknál olyan 8,5-9,5 szokott lenni.Tehát az eredmény az UAZ fütőventillátorral az lenne hogy több levegőt kap a motor, esetleg kisebb fogyasztás érhető el, ha tökéletesedik az égés. De az a 0,137-0,206 bar az kevés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #88 Dátum: 2008. Január 24. - 19:18:20 » |
|
Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!! Talán más kaliber. Nem tudom, hogy mit lehet elvárni ettől a szerkezettől. A leírás szerint 2-3 psi (0,137-0,206 bar) nyomást hoz létre szívó oldalon... (ha jól értettem) Ha minden képp "Feltöltős" gépet akartok létre hozni, akkor a töltő nyomás min:0,5-0,7 bar lenne ideális. Namost, ez egy átlagos turbo adat. Egy szívó motor sosem lesz olyan mint a turbos, még UAZ fűtő ventillátorral sem. A turbosnál más a szívócső, más a dugttyútető kiképzése. A sürítési végnyomást most nem tudom fejből, de olyan 10,5 bar körül van. A turbosoknál olyan 8,5-9,5 szokott lenni.Tehát az eredmény az UAZ fütőventillátorral az lenne hogy több levegőt kap a motor, esetleg kisebb fogyasztás érhető el, ha tökéletesedik az égés. De az a 0,137-0,206 bar az kevés. Én ennyire nem vágpm a témát, de én is valahogy így gondolom. Szval azért a pénzért inkább mást vennék, mint azt a csodát
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #89 Dátum: 2008. Január 26. - 22:07:54 » |
|
Van már valami fejlemény a K&N szürő ügyben, hogy mikortól lehet rendelni?
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
|