Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 00:59:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 144504 alkalommal)
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #75 Dátum: 2008. Január 21. - 20:56:19 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?

Nem hagyott nyugodni engem sem ez a kérdés. Volt is egy tippem magamban...asszem bejött.



http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Supercharger-Turbo-Forenza-Reno-Verona-SX4-AERIO_W0QQitemZ230206273488QQihZ013QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Oldal alján megtalálod ugyanezt a képet Mosolyog

Bocsika hogy nem válaszoltam de sajna kevés az idöm forumozni.
De kolega megtalálta és be is linkelte a választ.
 BUÉK
Amúgy ez egy elektromos ventillátor. Amit az oldalon írtak róla teljesítmény növekedést, az mind szép és jó, de nem hiszem, hogy igaz is lenne...
Mel Gibson is így töltötte a gépét a Mad Max-ben nem? kapcsoló be, és elkezdett vadul pörögni a motorból a tetőn át kitüremkedő ketyere. Na ezt megszakértettem!

Az a kitüremkedö ketyere, az egy kompresszor. Az egész egy V8-as 348 köbinch-es chevy motor, kapcsolható kompresszorral. Elvileg nem benzines lenne hanem alkoholos, de ez részletkérdés. Asszem lepöknéd az ékszíjjat ha egy olyan megindulna alattad.... Mosolyog
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #76 Dátum: 2008. Január 21. - 21:14:15 »

Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #77 Dátum: 2008. Január 21. - 21:18:04 »

Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!!   Vigyorog
Talán más kaliber.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #78 Dátum: 2008. Január 21. - 21:22:01 »

Főszerelő úr! Miért kell megvédened ezt a játékszert. Te is tudod, hogy gagyi. csak a Lacetti az igazi!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #79 Dátum: 2008. Január 21. - 21:38:51 »

Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!!   Vigyorog
Talán más kaliber.
Nem tudom, hogy mit lehet elvárni ettől a szerkezettől. A leírás szerint 2-3 psi (0,137-0,206 bar) nyomást hoz létre szívó oldalon... (ha jól értettem)
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #80 Dátum: 2008. Január 21. - 21:46:54 »

Főszerelő úr! Miért kell megvédened ezt a játékszert. Te is tudod, hogy gagyi. csak a Lacetti az igazi!
Tudom, hogy sehol sincs egy Lacetti-hez képest, pláne az enyémhez képest...  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #81 Dátum: 2008. Január 22. - 09:52:29 »

Aki mostanában tervezi a szűrő cseréjét6vásárlását az tartsa vissza magát még egy kicsit.

rebelpeak jóvoltából hamarosan kedvezménnyel vásárolhatunk a KN termékeiből, innen: http://www.arata.hu/
A rendelés meneteugyan az lesz, mint a már meglévő partnereinknél: a honlapon keresztül, spec email-en keresztül.

A cég a szűrők kiszállítását is  vállalja az ország egész területére, így mindenki részesülhet a jóból.
Addíg nézegessétek a honlapjukat.

A lacsihoz való szűrő száma:33 2330.

Köszönjük!!!

Engem nagyon érdekelne, esetleg, ha megvannk a darabok szervezhetnénk egy talit, oszt berakhatnánk!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #82 Dátum: 2008. Január 22. - 09:58:45 »

Aki mostanában tervezi a szűrő cseréjét6vásárlását az tartsa vissza magát még egy kicsit.

rebelpeak jóvoltából hamarosan kedvezménnyel vásárolhatunk a KN termékeiből, innen: http://www.arata.hu/
A rendelés meneteugyan az lesz, mint a már meglévő partnereinknél: a honlapon keresztül, spec email-en keresztül.

A cég a szűrők kiszállítását is  vállalja az ország egész területére, így mindenki részesülhet a jóból.
Addíg nézegessétek a honlapjukat.

A lacsihoz való szűrő száma:33 2330.

Köszönjük!!!

Engem nagyon érdekelne, esetleg, ha megvannk a darabok szervezhetnénk egy talit, oszt berakhatnánk!
Engem is foglalkoztat a gondolat, mert nem biztos, hogy drágább egy ilyen szűrő és a tisztítószett, mint a gyári papír cserélgetése előírás szerint. Bár jobban oda kell figyelni a karbantartására, nem maradhat el az olajzás, stb, de valszeg szebben lélegzika  motor! Remélem a szűrőképesség nem rosszabb a papírnál, nehogy a motor lássa kárát hosszú távon!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #83 Dátum: 2008. Január 22. - 19:46:18 »

Oh istenem, Big White Shark!
hidd el, ez a szűrő tényleg jó!
FOGALMAM SINCS RÓLA, HOGY KIS HAZÁNKBAN MI A PEJPARIPÁÉRT AKARJA MINDENKI 10.000 KM.-ENKÉNT
MOSNI-VASALNI-ZSÍROZNI! Világosan rajta van a honlapon, hogy mit bír ki és bármilyen meglepő is, 95% -ban
igaz is!
Nekem évekig azzal volt csak gondom, nehogy valami buzgómócsing "grease-monkey" szervízkor kicserélje
egy vadiúj WCpapírra!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #84 Dátum: 2008. Január 22. - 19:55:30 »

Oh istenem, Big White Shark!
hidd el, ez a szűrő tényleg jó!
FOGALMAM SINCS RÓLA, HOGY KIS HAZÁNKBAN MI A PEJPARIPÁÉRT AKARJA MINDENKI 10.000 KM.-ENKÉNT
MOSNI-VASALNI-ZSÍROZNI! Világosan rajta van a honlapon, hogy mit bír ki és bármilyen meglepő is, 95% -ban
igaz is!
Nekem évekig azzal volt csak gondom, nehogy valami buzgómócsing "grease-monkey" szervízkor kicserélje
egy vadiúj WCpapírra!
Ok! Hiszek egy istenben, a sportszűrőben és annak élettartamában.... Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #85 Dátum: 2008. Január 23. - 17:41:19 »

Oh istenem, Big White Shark!
hidd el, ez a szűrő tényleg jó!
FOGALMAM SINCS RÓLA, HOGY KIS HAZÁNKBAN MI A PEJPARIPÁÉRT AKARJA MINDENKI 10.000 KM.-ENKÉNT
MOSNI-VASALNI-ZSÍROZNI! Világosan rajta van a honlapon, hogy mit bír ki és bármilyen meglepő is, 95% -ban
igaz is!
Nekem évekig azzal volt csak gondom, nehogy valami buzgómócsing "grease-monkey" szervízkor kicserélje
egy vadiúj WCpapírra!
Ok! Hiszek egy istenben, a sportszűrőben és annak élettartamában.... Vigyorog
Rebelpeaknak gratula, cápaFeritől ilyen rövid és mélységes önvizsgálatot még nem láttam...
A K&N direktszűrőben is hihetsz!
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #86 Dátum: 2008. Január 23. - 20:29:40 »

Köszi Big Shark és R*R!
Naplózva
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #87 Dátum: 2008. Január 24. - 08:47:45 »

Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!!   Vigyorog
Talán más kaliber.
Nem tudom, hogy mit lehet elvárni ettől a szerkezettől. A leírás szerint 2-3 psi (0,137-0,206 bar) nyomást hoz létre szívó oldalon... (ha jól értettem)

Ha minden képp "Feltöltős" gépet akartok létre hozni, akkor a töltő nyomás min:0,5-0,7 bar lenne ideális.
Namost, ez egy átlagos turbo adat. Egy szívó motor sosem lesz olyan mint a turbos, még UAZ fűtő ventillátorral sem. A turbosnál más a szívócső, más a dugttyútető kiképzése. A sürítési végnyomást most nem tudom fejből, de olyan 10,5 bar körül van. A turbosoknál olyan 8,5-9,5 szokott lenni.Tehát az eredmény az UAZ fütőventillátorral az lenne hogy több levegőt kap a motor, esetleg kisebb fogyasztás érhető el, ha tökéletesedik az égés. De az a 0,137-0,206 bar az kevés.
Naplózva

Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #88 Dátum: 2008. Január 24. - 19:18:20 »

Fiúk! Ez nem egy UAZ fűtőventilátor? Persze az is nyomja a levegőt, tapasztalatból beszélek, évekig voltam a geofizikánál...
Szerintem EZ az UAZ-t több 1000 Km-re nem közelítette meg!!!   Vigyorog
Talán más kaliber.
Nem tudom, hogy mit lehet elvárni ettől a szerkezettől. A leírás szerint 2-3 psi (0,137-0,206 bar) nyomást hoz létre szívó oldalon... (ha jól értettem)

Ha minden képp "Feltöltős" gépet akartok létre hozni, akkor a töltő nyomás min:0,5-0,7 bar lenne ideális.
Namost, ez egy átlagos turbo adat. Egy szívó motor sosem lesz olyan mint a turbos, még UAZ fűtő ventillátorral sem. A turbosnál más a szívócső, más a dugttyútető kiképzése. A sürítési végnyomást most nem tudom fejből, de olyan 10,5 bar körül van. A turbosoknál olyan 8,5-9,5 szokott lenni.Tehát az eredmény az UAZ fütőventillátorral az lenne hogy több levegőt kap a motor, esetleg kisebb fogyasztás érhető el, ha tökéletesedik az égés. De az a 0,137-0,206 bar az kevés.
Én ennyire nem vágpm a témát, de én is valahogy így gondolom. Szval azért a pénzért inkább mást vennék, mint azt a csodát Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #89 Dátum: 2008. Január 26. - 22:07:54 »

Van már valami fejlemény a K&N szürő ügyben, hogy mikortól lehet rendelni?
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!