Lacetti klub fórum
2024. Március 28. - 13:41:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 541891 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Október 10. - 17:55:56 »

18. HÁTSÓ AJTÓ ABLAK ABLAKTÖRLŐ ÉS ABLAKMOSÓ KAPCSOLÓ (OPCIONÁLIS)

Toljuk el a kart a kormánykeréktől és ellenőrizzük a funkciót; első helyzet (első nyugalmi helyzet) = folyamatos, alacsony sebességű ablaktörlés.
Második helyzet (előrenyomott helyzet) = ablaktörlő és ablakmosó
Szakaszos és automatikus vezérlés (kiegészítés, csak TACUMA / REZZO)
Ellenőrizzük, hogy a hátsó ablaktörlő az első helyzetben szakaszosan működik-e és hogy automatikusan bekapcsolódik-e, ha az első ablaktörlő be van kapcsolva és eközben bekapcsoljuk a jármű hátramenetét.


Valaki észrevette már, hogy a lacsin is így műxik a hátsó? Opeleken így van mondjuk.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Október 10. - 18:10:56 »

Nem így münködik. Oda is van írva, hogy melyik modellekben van. De ha jól tévedek, akkor az Epica-ban és a Captivában rendelhető.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 11. - 19:43:19 »

Köszi Stocz!
"A hátsó ablaktörlő (legalább is az enyém) sosem ment szakaszosan. Szerintem csak valóságként emlékszel az álmaidra!  "

Nos ha nem hát nem..
Vagy régi emlék a Daewooból vagy valami mást vezettem..??
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 11. - 20:54:43 »

Sziasztok!
Biztos van köztetek valaki, aki beszéli a németet...Arra lennék kiváncsi, ha van német forum, hogy ott is ilyen menő téma az EGR, szelepcsere stb...Na meg erre:állitólag az 1.8 mocik Holdenesek.Nos nálunk szinte senki nem vesz ilyent, ezért tapasztalat sincs velük.Ezeknél is létezhetnek az ismert problémák?Ksz...

Kicsit körül szaglásztam a www.motor-talk.de -n. Sajnos eléggé ömlesztve vannak rajta a témák, de találtam egy infót miszerint a commonrail motorok a VM-Motori és a Daewoo közös fejlesztéséből származnak és olaszhonban készülnek.
Az 1,8-as és 2,0-es 16V verziókra ott is azt írták, hogy a Holden gyártja.
Sajnos pontosabbat nem találtam. EGR-ről, Lacettivel kapcsolatban nem találtam semmit. Azért még majd figyelgetek.Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 11. - 23:55:48 »

Sziasztok!
Biztos van köztetek valaki, aki beszéli a németet...Arra lennék kiváncsi, ha van német forum, hogy ott is ilyen menő téma az EGR, szelepcsere stb...Na meg erre:állitólag az 1.8 mocik Holdenesek.Nos nálunk szinte senki nem vesz ilyent, ezért tapasztalat sincs velük.Ezeknél is létezhetnek az ismert problémák?Ksz...

Kicsit körül szaglásztam a www.motor-talk.de -n. Sajnos eléggé ömlesztve vannak rajta a témák, de találtam egy infót miszerint a commonrail motorok a VM-Motori és a Daewoo közös fejlesztéséből származnak és olaszhonban készülnek.
Az 1,8-as és 2,0-es 16V verziókra ott is azt írták, hogy a Holden gyártja.
Sajnos pontosabbat nem találtam. EGR-ről, Lacettivel kapcsolatban nem találtam semmit. Azért még majd figyelgetek.Kacsint

Német nyelvterületen az EGR szelepet AGR -ként találod!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
jegi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/


WWW
« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Október 12. - 12:23:29 »

Köszi a válaszokat!
Nem tudom hogyan, de nekem angolul jött be az az oldal, igy már érthetőbb volt...Ott is néhányan panaszkodnak, de sztem még nem jöttek rá az EGR problémára, de ott is csak 1.6 mocikra irták ezt.
Gatsy:DE-ben a szedánt nubiraként árulják, lehet ebből adnak el többet, talán ezért kevés szó van a Lacsiról...
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Október 12. - 19:15:58 »

EGR-re simán keresve is jött fel találat, csak a Laciettivel együtt nem. Mint mondtam, csak egy gyors kört futottam, de majd még rápislantok.
Általában egy együtt szerepelt a Lacetti a Nubirával, nem hiszem, hogy ez szűkítette volna a találatokat. Mindenesetre néhány billentyűleütést megér a dolog. Majd még jelentkezem.
Naplózva
noracz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Október 22. - 14:11:07 »

Kedves Lacetti fan-ek!

A férjem és én újdonsült Lacika tulajdonosok vagyunk és egyenlöre nagyon meg vagyunk elégedve a járgánnyal, DE: autópályán 140 km/h környékén furcsa hangot ad ki magából bal oldalt a kormány felöl (vagy inkább elölröl). A férjemnek fémes hangnak tünik (olyan, mintha két fémdarab folyamatosan összeérne), nekem inkább olyan, mintha egy gumi rész nem lenne rögzítve valahol és az álladóan "nyikorog". A szervízben 1 szerelötöl hallottam, hogy ez típushiba, és hogy állítólag a motorháztetö csinálja ezt a hangot, de ezen a a szerelön kívül senki más nem hallott erröl a problémáról. Ráadásul azt sem tudom, hogy mutassam meg szervíznek, mert hosszabb utat kéne menni, ráadásul nem is mindig csinálja! Nektek van valami ötletetek? Bocs, ha ilyenröl volt már szó, de most nem volt idöm mindent visszaolvasni  Kacsint 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Október 22. - 14:31:39 »

Kedves Lacetti fan-ek!

A férjem és én újdonsült Lacika tulajdonosok vagyunk és egyenlöre nagyon meg vagyunk elégedve a járgánnyal, DE: autópályán 140 km/h környékén furcsa hangot ad ki magából bal oldalt a kormány felöl (vagy inkább elölröl). A férjemnek fémes hangnak tünik (olyan, mintha két fémdarab folyamatosan összeérne), nekem inkább olyan, mintha egy gumi rész nem lenne rögzítve valahol és az álladóan "nyikorog". A szervízben 1 szerelötöl hallottam, hogy ez típushiba, és hogy állítólag a motorháztetö csinálja ezt a hangot, de ezen a a szerelön kívül senki más nem hallott erröl a problémáról. Ráadásul azt sem tudom, hogy mutassam meg szervíznek, mert hosszabb utat kéne menni, ráadásul nem is mindig csinálja! Nektek van valami ötletetek? Bocs, ha ilyenröl volt már szó, de most nem volt idöm mindent visszaolvasni  Kacsint 
Igen, ismerem ezt. Nekem két tippem van a jelenségre: 1. motorháztető 2. első szélvédő
Megfigyeléseim szerint inkább hidegebb időben, ill. szeles időben hallani. Valami rázkódással, menetszéllel kapcsolatos dolog, mert nekem is nagyobb tempónál huplisabb úton, esetleg szembe-oldalszélben csinálja. Egy darabig én is füleltem, vizslattam, de egy idő után letettem róla, mert nehezen produkálható jelenség(szerencse kell hozzá, hogy halalni lehessen) a szervizes ember társaságában, másrészt addig jó, amíg nem kísérletezgetnek gyakori szétkapkodással az autót. Időm s türelmem sem lenne hozzá.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Október 22. - 20:43:32 »

Kedves Lacetti fan-ek!

A férjem és én újdonsült Lacika tulajdonosok vagyunk és egyenlöre nagyon meg vagyunk elégedve a járgánnyal, DE: autópályán 140 km/h környékén furcsa hangot ad ki magából bal oldalt a kormány felöl (vagy inkább elölröl). A férjemnek fémes hangnak tünik (olyan, mintha két fémdarab folyamatosan összeérne), nekem inkább olyan, mintha egy gumi rész nem lenne rögzítve valahol és az álladóan "nyikorog". A szervízben 1 szerelötöl hallottam, hogy ez típushiba, és hogy állítólag a motorháztetö csinálja ezt a hangot, de ezen a a szerelön kívül senki más nem hallott erröl a problémáról. Ráadásul azt sem tudom, hogy mutassam meg szervíznek, mert hosszabb utat kéne menni, ráadásul nem is mindig csinálja! Nektek van valami ötletetek? Bocs, ha ilyenröl volt már szó, de most nem volt idöm mindent visszaolvasni  Kacsint 

Nézd meg ezt a topic-ot, a motorháztetős gonddal foglalkozik:
http://lacetti-klub.extra.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=33.0

Kérdezd meg kripic kartársat a jelenségről, tudomásom szerint az Ő autóján jelentkezik a legerősebben.
Egyébként nem kell mindent visszaolvasni, a keresés gomb a jobb felső sarokban van.  Kacsint

Ettől függetlenül üdvözlünk a csapatban, úgy is, mint az első NŐI hozzászólót! 
Sok örömöt a géphez!
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Október 28. - 14:33:49 »

Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz.
Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó He Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt??
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Október 28. - 14:37:30 »

Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz.
Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó He Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt??
Nálam a porvédő, kenés ~ jó féléve rendben. Fél óra múlva indulok Pécsre:
Üdv
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Október 28. - 14:46:35 »

Szia!
Köszi írtam a köv garihoz!
Most alvás van nálunk kollektíve.., de mennyi időt töltesz itt?He
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 29. - 21:03:02 »

Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz.
Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó He Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt??
Nos nem régiben még nekem is a zsírozással próbálkoztak ami 1 évre ugyan megoldotta a gondot, de 2 hete ez már nem segített  és kormánymű csere volt a javítás. Természetesen gariban.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 30. - 09:30:37 »

Tudom, hogy a tagság már körüljárta, de nem emlékszem, hogy meglett-e a válasz.
Ezért kérdem, mia gubanc ha nyikorog a szervó He Ha rossz a kérdés: akkor mi kezdett el nyikorogni ha tekerem a kormányt??
Nos nem régiben még nekem is a zsírozással próbálkoztak ami 1 évre ugyan megoldotta a gondot, de 2 hete ez már nem segített  és kormánymű csere volt a javítás. Természetesen gariban.

Az egy 125 ezres tétel! Elég jól megúsztad!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!