Lacetti klub fórum
2018. December 17. - 19:06:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 21 22 [23]   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 88818 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #330 Dátum: 2017. Július 25. - 16:51:06 »

Az akku alatti váltó tartó bak az olaj csillapításos? Mert olaj csík van a bak alatt a motortér falán. Nem fékolaj és nem is váltó olaj

nem
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 469


« Hozzászólás #331 Dátum: 2017. Július 25. - 16:53:16 »

Akkor nem tudom honnan került oda olaj de az tuti hogy nem a fék és a váltó szivárog. Azokat megnéztem
Naplózva
szikszair73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #332 Dátum: 2018. Május 27. - 08:55:48 »

Sziasztok!
Segítség kellene: lacetti 1.4, 2005 gyártású. A kuplung ahol becsatlakozik a kuplungházba ereszti az olajat. a ház alján lévő kis lyukon folyik ki. Fent betöltöm, légtelenítem, néhány váltás és az olaj a kocsi alatt van.
Hogy lehet szétszedni? Esetleg kép róla, hogy tudjam milyet rendeljek ha nem javítható?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #333 Dátum: 2018. Május 27. - 10:29:30 »

Sziasztok!
Segítség kellene: lacetti 1.4, 2005 gyártású. A kuplung ahol becsatlakozik a kuplungházba ereszti az olajat. a ház alján lévő kis lyukon folyik ki. Fent betöltöm, légtelenítem, néhány váltás és az olaj a kocsi alatt van.
Hogy lehet szétszedni? Esetleg kép róla, hogy tudjam milyet rendeljek ha nem javítható?

valószinű tönkrement a hidralikus kinyomód,cseréjéhez le kell venni a váltót és ha már lennt van akkor komplett kuplung cseréje az ideális
Naplózva

70/4334431
szikszair73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #334 Dátum: 2018. Május 27. - 12:08:56 »

Köszi a gyors választ!
A váltót ki lehet venni külön, vagy a motorral együtt?
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


« Hozzászólás #335 Dátum: 2018. Június 12. - 05:31:28 »

Sziasztok!

Tegnap menet közben váltottam volna negyedikből ötödikbe, de amikor kivettem a váltókart negyedikből, onnantól kezdve nem volt tartása a váltókarnak, lógott össze vissza, az ötödik sebesség meg eltűnt, mert ahogy betoltam a váltókart oda, ahol az ötödiknek kellene lenni, a kuplungot kiengedve felbőgött a motor. Később megállapítottam, hogy akárhova tolom a váltókart, csak a harmadik meg a negyedik sebesség működik, és ha beteszem a kettő közül valamelyik sebességbe, a váltókar akkor is lóg össze-vissza.
Az a kérdésem, hogy ez a hiba a sebességváltóban vagy a kulisszában keletkezett? Mert a váltókar szoknyát felemelve a kulisszában nem látok semmiféle elszabadult alkatrészt.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #336 Dátum: 2018. Június 12. - 06:57:04 »

Sziasztok!

Tegnap menet közben váltottam volna negyedikből ötödikbe, de amikor kivettem a váltókart negyedikből, onnantól kezdve nem volt tartása a váltókarnak, lógott össze vissza, az ötödik sebesség meg eltűnt, mert ahogy betoltam a váltókart oda, ahol az ötödiknek kellene lenni, a kuplungot kiengedve felbőgött a motor. Később megállapítottam, hogy akárhova tolom a váltókart, csak a harmadik meg a negyedik sebesség működik, és ha beteszem a kettő közül valamelyik sebességbe, a váltókar akkor is lóg össze-vissza.
Az a kérdésem, hogy ez a hiba a sebességváltóban vagy a kulisszában keletkezett? Mert a váltókar szoknyát felemelve a kulisszában nem látok semmiféle elszabadult alkatrészt.

bent nincs semmi!
hogy kinnt a kulissza vagy a váltó ment el azt autó nélkül nem lehet megmondani valószínű a kulisszában lévő összekötő pálca szűnt meg  létezni
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


« Hozzászólás #337 Dátum: 2018. Június 12. - 22:28:13 »

Köszönöm szépen, valószínűleg az összekötő pálca tűnt el valahova, mert ilyen pálcát sehol se látok.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


« Hozzászólás #338 Dátum: 2018. Július 18. - 19:22:52 »

Köszönöm szépen, valószínűleg az összekötő pálca tűnt el valahova, mert ilyen pálcát sehol se látok.
Nos az összekötő pálcát azért nem láttam, mert nem a motortérben kerestem, hanem a váltókar szoknya alatt. Másnap egy szerelő pillanatok alatt a helyére rakta. Most vasárnap az autópályán a Gödöllői emelkedő tetején váltani akartam negyedikből ötödikbe, de ugyanaz történt, mint a múltkor. Megint leesett az összekötő pálca. Félreálltam a leálló sávba, vis****aktam az összekötő rudat a helyére, de amikor elindultam, a motor fuldoklott amíg át nem váltott gázra. Útközben piszok benzin szagot éreztem, ezért Mogyoródnál megálltam, hogy megnézzem, mitől van az a benzin szag. A benzin cső és a csatlakozó közül szivárgott rendesen a motortakaró alatti részen. Mivel szorító bilincs nem volt nálam (a csövön se!), ezért beindítottam a motort, gondoltam, hogy hazáig csak nem gyullad ki a kocsi. A motor beindulni is alig akart, aztán mikor beindult, csak erőtlenül nyöszörgött, drukkoltam, hogy csak addig ne álljon le, amíg átáll gázra. Végül sikerült addig kitartania, amíg átállt gázra, onnantól kezdve már remekül ment az autó - meg a benzin is kifelé a csőből. Másnap megpróbáltam egy ABA bilinccsel megoldani a problémát, de nem sikerült, ráadásul a benzin cső másik végén lévő csatlakozójánál is dőlni kezdett a benzin (ott se volt szorító bilincs). Közben észrevettem, hogy az egyik vízcső is nagyon ki van repedezve teljes hosszában. Hiába no, 13 éves az autó. Benzincső, vízcső, összekötő pálca cserélve.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #339 Dátum: 2018. Július 18. - 19:36:47 »

Köszönöm szépen, valószínűleg az összekötő pálca tűnt el valahova, mert ilyen pálcát sehol se látok.
Nos az összekötő pálcát azért nem láttam, mert nem a motortérben kerestem, hanem a váltókar szoknya alatt. Másnap egy szerelő pillanatok alatt a helyére rakta. Most vasárnap az autópályán a Gödöllői emelkedő tetején váltani akartam negyedikből ötödikbe, de ugyanaz történt, mint a múltkor. Megint leesett az összekötő pálca. Félreálltam a leálló sávba, vis****aktam az összekötő rudat a helyére, de amikor elindultam, a motor fuldoklott amíg át nem váltott gázra. Útközben piszok benzin szagot éreztem, ezért Mogyoródnál megálltam, hogy megnézzem, mitől van az a benzin szag. A benzin cső és a csatlakozó közül szivárgott rendesen a motortakaró alatti részen. Mivel szorító bilincs nem volt nálam (a csövön se!), ezért beindítottam a motort, gondoltam, hogy hazáig csak nem gyullad ki a kocsi. A motor beindulni is alig akart, aztán mikor beindult, csak erőtlenül nyöszörgött, drukkoltam, hogy csak addig ne álljon le, amíg átáll gázra. Végül sikerült addig kitartania, amíg átállt gázra, onnantól kezdve már remekül ment az autó - meg a benzin is kifelé a csőből. Másnap megpróbáltam egy ABA bilinccsel megoldani a problémát, de nem sikerült, ráadásul a benzin cső másik végén lévő csatlakozójánál is dőlni kezdett a benzin (ott se volt szorító bilincs). Közben észrevettem, hogy az egyik vízcső is nagyon ki van repedezve teljes hosszában. Hiába no, 13 éves az autó. Benzincső, vízcső, összekötő pálca cserélve.

gyárilag nincs bilincs,a műanyag elöregszik és cserélni kell,az összekötő pálca is cserés mert kikopott
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 21 22 [23]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!