Lacetti klub fórum
2025. április 28. - 23:06:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 316444 alkalommal)
conor1326
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #660 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 16:07:33 »

Köszönöm, időközben sikerült  Mosolyog
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #661 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 16:32:01 »

Sziasztok!

Épp toronyszilentet cserélek az autón, de kicsit elakadtam Mosolyog

A stabilizátor pálcáról nem lehet letekerni az anyát, mert a menettel együtt elforog. Van erre valami trükk hogy hogyan lehetne leszedni?

Köszi előre is!

van egy lelapolás ahol ellent kellene fogni,de a stabingádat már kinyírtad azzal ,hogy megforgattad a belselyét
Akkor nekem is szétnyírta a bal oldalit, mert úgy el volt rohadva, hogy azt a kis lelapolást nem lehetett ellenfogni flexel kellett levágni a végén.
Sőt ahogy hozzányúltunk a pálca ki is jött a fejből, bal oldalon fent.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #662 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 15:22:56 »

Sziasztok. Az tényleg igaz, hogy as lacettiken sorban cserélik a hátsó gátlókat annyira rosszak? Ma beszéltem egy chevrolet szerelővel ő mondta, hogy semmit nem tartanak a gyári gátlók szinte pl kerékcserekor amikor a levegőben a kerék simán lehet emelgetni a felfüggesztést. Egyébként szeles időben meg rossz úton én is érzem, hogy billeg az egész kasztni illetve volt amikor rossz útra érve a kocsi egész fara úszkált az úton. De műszakin tökéletes értéket mértek a lengéscsillapítókra is. Ez most hogy van?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #663 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:06:01 »

Sziasztok. Az tényleg igaz, hogy as lacettiken sorban cserélik a hátsó gátlókat annyira rosszak? Ma beszéltem egy chevrolet szerelővel ő mondta, hogy semmit nem tartanak a gyári gátlók szinte pl kerékcserekor amikor a levegőben a kerék simán lehet emelgetni a felfüggesztést. Egyébként szeles időben meg rossz úton én is érzem, hogy billeg az egész kasztni illetve volt amikor rossz útra érve a kocsi egész fara úszkált az úton. De műszakin tökéletes értéket mértek a lengéscsillapítókra is. Ez most hogy van?
Nem igaz és igaz. A jó és kényelmes futómű egyik hibája, hogy a hátsó telók a kombin kissé előbb kezdik ereszteni az olajat. Rajtad áll, mikor cseréled, de a billegő érzés nem a futómű hibája illetve nem biztos. Nekem is billeg, meg dobja a nyomvályú.

Minden esetre ha csere éretté válnak a hátsók, akkor nincs belőle utángyártott a kombihoz. Van viszont gázos gyári, ami a dízel kombikba építenek be, de ugyanúgy bemegy a benzines alá. Kissé drágább, mint a gyár olajos, viszont elvileg tartósabb.

Másik opció, hogy a szedánhoz való után gyártottat teszed alá, de elvileg ez nem való a kombi alá, mert más a szár átmérője. Viszont a pesti taxisok inkább ezt teszik az autó alá, mert olcsóbb.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #664 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:09:19 »

Műszakinál tudnak csalni a keréknyomással vagy egy kis csuszipénzzel, de alapvetően ez egy anomália szerintem, hogy jó értékeket mérnek az ócskavas lengéscsillapító ellenére is. Nekem is folynak a hátsó gátlók, sőt, a jobb oldali már szín tisztán bicajpumpa elven működhet!  Vigyorog Viszont ettől függetlenül jó értékeket mértek másfél éve a műszaki vizsgán.
Amúgy a toronycsapágy/szimering kombó is szét szokott menni és akkor is lötyög az egész Betlehem...
Tapasztalt szerelők nálam viszont sokkal többet tudnának ezekről a hibákról mesélni, sőt ajánlani is tudnak neked valami alternatív márkát/típust amivel valószínűleg már nem lesz gond!  
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #665 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:16:28 »

Sziasztok. Az tényleg igaz, hogy as lacettiken sorban cserélik a hátsó gátlókat annyira rosszak? Ma beszéltem egy chevrolet szerelővel ő mondta, hogy semmit nem tartanak a gyári gátlók szinte pl kerékcserekor amikor a levegőben a kerék simán lehet emelgetni a felfüggesztést. Egyébként szeles időben meg rossz úton én is érzem, hogy billeg az egész kasztni illetve volt amikor rossz útra érve a kocsi egész fara úszkált az úton. De műszakin tökéletes értéket mértek a lengéscsillapítókra is. Ez most hogy van?
Nem igaz és igaz. A jó és kényelmes futómű egyik hibája, hogy a hátsó telók a kombin kissé előbb kezdik ereszteni az olajat. Rajtad áll, mikor cseréled, de a billegő érzés nem a futómű hibája illetve nem biztos. Nekem is billeg, meg dobja a nyomvályú.

Minden esetre ha csere éretté válnak a hátsók, akkor nincs belőle utángyártott a kombihoz. Van viszont gázos gyári, ami a dízel kombikba építenek be, de ugyanúgy bemegy a benzines alá. Kissé drágább, mint a gyár olajos, viszont elvileg tartósabb.

Másik opció, hogy a szedánhoz való után gyártottat teszed alá, de elvileg ez nem való a kombi alá, mert más a szár átmérője. Viszont a pesti taxisok inkább ezt teszik az autó alá, mert olcsóbb.
Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #666 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:33:05 »

de azt se akarom elhinni ahogy a szerelő mondja hogy semmit nem csillapit de padon jónek mutatja meg állitolag a kagylosra kopott gumikbol derül csak ki
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #667 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 16:41:39 »

Vizsgán az elsők 40%-osan a hátsók 20%-osan még megfelelnek. Ezek az értékek a jótól nagyon messze vannak.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #668 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 18:17:25 »

de azt se akarom elhinni ahogy a szerelő mondja hogy semmit nem csillapit de padon jónek mutatja meg állitolag a kagylosra kopott gumikbol derül csak ki
Abból?

Megmondom nekem miből lett gyanús: az Árpád hídon jöttünk Pestre, a pesti végénél van egy hupli. Öten ültünk az autóban, hátul a 3 gyerek. 70-el mentem át a huplin és beleért a kerék a dobba. Pár nap múlva megmérték: mindkettő 30 és 40% között volt. Cseréltettem.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #669 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 19:40:59 »


[/quote]
Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat.
[/quote]
Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #670 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 20:13:11 »


Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat.
[/quote]
Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak...
[/quote]Lehetsz.  Kacsint  Mondjuk ehhez hány km futásteljesítmény társul?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #671 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 22:29:31 »


Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat.
Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak...
[/quote]Lehetsz.  Kacsint  Mondjuk ehhez hány km futásteljesítmény társul?
[/quote]  90500km.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #672 Dátum: 2013. Szeptember 27. - 22:42:28 »


Én most a héten újíttattam fel mind a négy telómat 98000 km-t mentek, a hátsók voltak sokkal rosszabbak nemigen tették már a dolgukat.
Lehetek csendben, ha a gátlók gyáriak az autómban és Tomy61 Dunakeszin a Mediccarnál a hátsókat 70% felett az elsőket 80% felett mérték. Ezek még talán csak nem rosszak...
Lehetsz.  Kacsint  Mondjuk ehhez hány km futásteljesítmény társul?
[/quote]  90500km.
[/quote]Ebben az esetben kedves uram suttogjon - kifejezetten.  Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog 80000km és már cserélve volt elöl - hátul.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #673 Dátum: 2013. Szeptember 28. - 11:29:12 »

Nekem is kilencvenvalamennyi volt a járgányban, amikor az első pár telót kicseréltettem, mert elkezdett szivárogni. (Gondolom a HB-nél nincs akkora terhelés a hátsókon.)

Én rendszerint a Hungárián szoktam fohászkodni a futóművek védőszentjéhez... Úgy látszik, meg is hallgatott, mert ma nekiálltak évekre egyesvillamosfelújítani, hogy 70 helyett 5-tel tudjak csak a borzalmas úthibákon áthaladni... Ennek kapcsán a kedves védőszentnek itt is szeretném jelezni, hogy lett volna egyszerűbb megoldás: az utat kijavítani. Vigyorog Végtelen optimizmusommal remélem, hogy egyszer majd arra is sor kerül. 
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #674 Dátum: 2013. Szeptember 28. - 13:28:27 »

A villamos sín messze rosszabb állapotban van, mint a közút. Ja, és nem itthoni pénzből épül, hanem Uniósból.
Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy az úttestre nem férne rá a csere. De bárcsak rosszabb aszfalt csík ne lenne a városban, mint a hungária (amit egyébként nem érint a felújítás aktuális üteme. Ott, ahol túrnak még Róbert Károly krt. a neve.  Vigyorog)

A topic témájánál maradva.
Első telók még a gyáriak (250.000 Km.)
A hátsókban ~ 190.000 van. 95% Budapesti használat.

Nem folyik, működik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!