Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 13:02:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 541958 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1230 Dátum: 2009. Október 14. - 21:27:34 »

Valszeg neki is a műszeregység mögötti csatlakozója égett szét. Korábban írtam róla fotóval.

Xar a csati, kontakthibás lesz, majd az állandó szikrázás miatt szétolvad, és jönnek az érdekességek.

Műszeregység mögött keressetek kb. 4 centi széles csatlakozót vagy 8-10 kábelpárral, azt kell levágni a kábeleket pedig összeforrasztani. Valaki írta múltkor, hogy megcsinálta otthon, én nem kezdenék neki, mert nagyon mélyen van, sztm irány az autóvillamossági vele. Persze úgy, hogy mondod mit tegyen, magától soha nem találja meg.
Rémlik valami erről, csak az nem hogy ilyen jelenséget produkál. Köszi neked és Janinak is, valószínű nem fog örülni neki, ha megtudja, mi a gond. Szegénynek eddig az összes lehetséges hiba előjött már. És ez kb mennyibe kerül?
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2009. Október 14. - 21:27:39 »

Nesztek:

(Ötezer lesz Kacsint )
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2009. Október 14. - 21:28:44 »

És ez miért csak 5 ajtósnál van?
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1233 Dátum: 2009. Október 14. - 21:32:16 »

Nincs mit, reméljük tényleg csak ez lesz és megoldódik. Ha úgy mész oda, hogy ezt kéred, elvileg occsóért megjavítják végleg.

A Seregi Petiék a Gombiban pl. már rutinból csinálják Mosolyog

Miért csak az 5 ajtósnál? Az 5 ajtós Lacettinek a nevén kívül semmi köze műszakilag a kombihoz és a szedánhoz. Meg megjelenésben sem... Az 5 ajtós az GM, a többi Daewoo.
Naplózva

Pittike
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1234 Dátum: 2009. Október 14. - 21:39:07 »

Nincs mit, reméljük tényleg csak ez lesz és megoldódik. Ha úgy mész oda, hogy ezt kéred, elvileg occsóért megjavítják végleg.

A Seregi Petiék a Gombiban pl. már rutinból csinálják Mosolyog

Miért csak az 5 ajtósnál? Az 5 ajtós Lacettinek a nevén kívül semmi köze műszakilag a kombihoz és a szedánhoz. Meg megjelenésben sem... Az 5 ajtós az GM, a többi Daewoo.
Hmmm!Nem gondolom hogy a vezetékelés más lenne hisz minden műszer ua.És a gyártósor is.
Naplózva

06 70/22 11 222
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2009. Október 14. - 21:48:52 »

Pedig de... Nyílván amit lehetett átmentettek házon belül. De lehet, hogy csak szereztek egy új beszállítót, aki pont 1 centtel olcsóbb csatit szállított. 
Naplózva

Pittike
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1236 Dátum: 2009. Október 14. - 22:21:02 »

Hova folyik a víz? Utastér vagy magába az ajtóba?
Az ajtóba. Teljesen át van ázva a kárpit. És nem látom a nejlont, aminek belülről pont a vizet kellen megfognia...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2009. Október 14. - 22:22:55 »

És ez miért csak 5 ajtósnál van?

MERT NEKIK NEM ÉG KI A H4-ES IZZÓJUK! Vigyorog
Ők felgyújtják a műszerfalat! Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1238 Dátum: 2009. Október 14. - 22:42:58 »

Hova folyik a víz? Utastér vagy magába az ajtóba?
Az ajtóba. Teljesen át van ázva a kárpit. És nem látom a nejlont, aminek belülről pont a vizet kellen megfognia...
Az faca!
Naplózva

06 70/22 11 222
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1239 Dátum: 2009. Október 14. - 22:55:29 »

És ez miért csak 5 ajtósnál van?

MERT NEKIK NEM ÉG KI A H4-ES IZZÓJUK! Vigyorog
Ők felgyújtják a műszerfalat! Vigyorog
Egyszer!!! De aztán forrasztunk és az örökkévalóságig jó. Vigyorog  Amig a h7?He?
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1240 Dátum: 2009. Október 14. - 23:31:11 »

Nincs mit, reméljük tényleg csak ez lesz és megoldódik. Ha úgy mész oda, hogy ezt kéred, elvileg occsóért megjavítják végleg.

A Seregi Petiék a Gombiban pl. már rutinból csinálják Mosolyog

Miért csak az 5 ajtósnál? Az 5 ajtós Lacettinek a nevén kívül semmi köze műszakilag a kombihoz és a szedánhoz. Meg megjelenésben sem... Az 5 ajtós az GM, a többi Daewoo.
A HB is Daewoo volt. Lanos 5a.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1241 Dátum: 2009. Október 15. - 07:27:47 »

És ez miért csak 5 ajtósnál van?

MERT NEKIK NEM ÉG KI A H4-ES IZZÓJUK! Vigyorog
Ők felgyújtják a műszerfalat! Vigyorog
Egyszer!!! De aztán forrasztunk és az örökkévalóságig jó. Vigyorog  Amig a h7?He?
3 év alatt 2 izzó égett ki. 1 féklámpa és 1 H7. Ennyi kiég a Swiften is. Én nem reklamálok miatta.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1242 Dátum: 2009. Október 15. - 07:50:43 »

A HB is Daewoo volt. Lanos 5a.

Úgy értettem, hogy az 5 ajtós később készült el, amikor azt fejlesztették, akkor a Daewoo már a GM fennhatósága alatt állt. Tulajdonképpen a Chevyk Dél-Koreában a mai napig Daewoo néven futnak. Bár ezzel gondolom nem mondtam nagy újdonságot.
Naplózva

Pittike
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1243 Dátum: 2009. Október 15. - 08:07:17 »

A HB is Daewoo volt. Lanos 5a.

Úgy értettem, hogy az 5 ajtós később készült el, amikor azt fejlesztették, akkor a Daewoo már a GM fennhatósága alatt állt. Tulajdonképpen a Chevyk Dél-Koreában a mai napig Daewoo néven futnak. Bár ezzel gondolom nem mondtam nagy újdonságot.

Az 5 ajtós kivitel Németországban 2004. Februárban, Daewoo Lacetti néven debütált, amit még a Daewoo fejlesztett ki. Némi módosítás után (kilincsek, jelölések) 2004. novemberében jelent meg Kelet-Európában, mint Chevrolet Lacetti. Ekkor Németországban is Chevrolet lett. Akkor hogy is van ez?
De ez már nem ebbe a topicba tartozik.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 15. - 08:15:12 írta athee » Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1244 Dátum: 2009. Október 15. - 08:36:40 »

Magát a gyártót Dél-Koreában a mai napig Daewoo Auto & Technology-nak hívják, az autókat meg hol Daewoonak, hol Chevroletnek, hol Suzukinak... Nem arra akartam kilyukadni, hogy melyik modell milyen matricával jelent meg, mert ez országfüggő.

Ha már belekeveredtünk: a Daewoo nem akkortól lett Chevrolet Európában, amikortól a GM megvásárolta a koreai gyártót.

A lényege a mondanivalómnak az lett volna, hogy a három karosszériaváltozat fejlesztése nem egyszerre történt, hanem először elkészült a szedán, abból átfaragták a kombit, majd az előbbi kettőtől függetlenül kifejlesztettek egy ötajtós kompaktot, amely valamilyen döntés folytán szintén a Lacetti nevet kapta, de technikailag (és megjelenésben is) számos lényeges különbség fedezhető fel benne. Így lehetséges az, hogy egyes hibák nem érintik az ötajtóst, vagy éppen fordítva csak abban bukkanhatnak fel.

Ehhez tettem hozzá, hogy amikor a szedán és a kombi érdemi fejlesztése folyt (nem piacra dobása) akkor a Daewoo még nem volt a GM tulajdona. Amikor az ötajtóst fejlesztették, akkor viszont már igen.
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!